رد پای عشق

رد پای عشق

دلتنگتم ؛ برگرد

رفتی دارم دق میكنم

رفتی دارم دق میكنم

نیستی دارم می پوسم

عكساتو من یكی یكی

ور میدارم می بوسم

یه عالمه گل سر خاکت می آرم

همه رو پرپر میكنم

هرشب دیگه همین جوری با تنهایی سر می كنم

تموم اشكام هدیه ی نبودنت كنار من

نمی دونی چی میگذره به قلب بی قرار من

وای كه چقدرسخته برام ثانیه ها بدون تو

دلم می خواد زنده بودی باز ببینم چشای مهربونتو



نظرات شما عزیزان:

afsaneh
ساعت14:07---30 دی 1390
سلام!
عاشقی؟
با خوندن وبت غمام یادم افتاد.
منم عاشق بودم ولی فهمیدم کشکه، به وبم سر بزنی خوشحال میشم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مجتبی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 / 10 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

درباره من: با سلام ، مجتبی هستم و از اين كه اين وبلاگ رو براي ديدن و خواندن مطالب مورد توجه قرار دادين متشكرم. لذا اميدوارم با درج نظرات خود ، در پيشرفت هر چه بيشتر اين وبلاگ اين حقير رو ياري بفرمائيد. با سپاس از شما دوستان گرامي. maha59_2010@hotmail.com


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mojtaba1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM